Czytam ten raport co roku - od studiów (to już tak długo, że nawet dokładnie nie pamiętam ile lat już minęło :)) To raport KPMG o rynku dóbr luksusowych w...
Marka Kazar stawia coraz odważniejsze kroki na polskim (i nie tylko) rynku. Kampania pod hasłem „Zasługujesz na to, co najlepsze… Zawsze!” jest największą, przeprowadzoną do tej pory przez polską markę,...
Jeśli myślisz, że za wyborem ambasadora marki stoi przypadek lub „jedynie” jego sława – jesteś w błędzie. W rzeczywistości to o wiele bardziej złożony proces, pełen niuansów i historii. Powiedzieć,...
Luksusowe zegarki to znak rozpoznawczy Szwajcarii (obok banków, czekolady, wina, sera i gór). Jako, że od 2 lat mieszkam w Genewie, postanowiłam się im przyjrzeć trochę bardziej. Dzisiaj przedstawiam marki,...
Nie sposób poznać, czy opisać wszystkie marki kosmetyczne, na jakie możemy się natknąć rozważając segment premium (jeśli interesujesz się polskimi, naturalnymi kosmetykami zapraszam do tego wpisu). Są jednak miejsca, które...
Marki luksusowe często zwracają swoje działania na obszary związane ze sportem. Jednak tradycyjny sponsoring to już za mało - marki zegarków towarzyszą światowym wydarzeniom będąc na przykład oficjalnym chronometrażystą, odpowiedzialnym...
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2018 już się zakończyły. Jak zawsze temu wydarzeniu towarzyszyły emocje, niespodzianki i… sponsorzy. Czy takie wydarzenie, sportowe i bardzo jednak masowe, może być dobrym miejscem...
Jakiś czas temu, pisałam o nowym badaniu LuxHub Havas Media. W wywiadzie, Beata Orkwiszewska oraz Anna Kuropatwa, opowiedziały mi o szczegółach oraz o tym, czym w ogóle jest LuxHub, jak może...
Marka Gucci nie odpuszcza i po raz kolejny udowadnia, że to, co bardzo oryginalne, świetnie się sprawdza. Zarówno w modzie, jak i w komunikacji. Odkąd Alessandro Michele jest dyrektorem kreatywnym,...
Peter Stas to CEO Frederique Constant, firmy, którą zbudował sam wraz z żoną w ciągu ostatnich 30 lat. Zaczynali od zera, dzisiaj są całkiem znaczącym graczem na rynku, a ich...
W Polsce pojawia się coraz więcej publikacji i raportów dotyczących rynku dóbr luksusowych, o czym świadczy chociażby ostatnie badanie LuxHub Havas Media, czy wydany właśnie raport opisujący luksusowe nieruchomości w...
Content jest dzisiaj ważnym narzędziem promowania marki i budowania jej wizerunku, ale jeszcze ważniejszy jest... odpowiedni content, zwłaszcza dla konsumentów zamożnych, którzy są wyjątkowo wymagający. W ramach Polish Luxury Market...