Marki wpływają na nasze otoczenie, czy tego chcemy, czy nie. Warto więc zwracać uwagę na te działania, które wnoszą pozytywny aspekt do naszej kultury, społeczeństwa i życia codziennego, żeby żyło...
Jak to się dzieje, że marki luksusowe są powszechnie znane, choć często są tak niedostępne? Skoro kupuje je tylko „garstka” konsumentów to po co wydawać miliony na reklamy skierowane do...
W Polsce popularne są duże biżuteryjne sieci (na pewno przynajmniej 3 przychodzą Wam już do głowy). Są jednak na naszym rynku miejsca prawdziwie wyjątkowe, takie w których biżuteria nie jest...
Rynek ślubny w Polsce się rozwija - z roku na rok pojawia się coraz więcej firm oferujących swoje usługi związane z organizacją wesela, powstają nowe, często alternatywne miejsca, podnosi się...
Czytam ten raport co roku - od studiów (to już tak długo, że nawet dokładnie nie pamiętam ile lat już minęło :)) To raport KPMG o rynku dóbr luksusowych w...
Marka Kazar stawia coraz odważniejsze kroki na polskim (i nie tylko) rynku. Kampania pod hasłem „Zasługujesz na to, co najlepsze… Zawsze!” jest największą, przeprowadzoną do tej pory przez polską markę,...
Jeśli myślisz, że za wyborem ambasadora marki stoi przypadek lub „jedynie” jego sława – jesteś w błędzie. W rzeczywistości to o wiele bardziej złożony proces, pełen niuansów i historii. Powiedzieć,...
Luksusowe zegarki to znak rozpoznawczy Szwajcarii (obok banków, czekolady, wina, sera i gór). Jako, że od 2 lat mieszkam w Genewie, postanowiłam się im przyjrzeć trochę bardziej. Dzisiaj przedstawiam marki,...
Nie sposób poznać, czy opisać wszystkie marki kosmetyczne, na jakie możemy się natknąć rozważając segment premium (jeśli interesujesz się polskimi, naturalnymi kosmetykami zapraszam do tego wpisu). Są jednak miejsca, które...
Marki luksusowe często zwracają swoje działania na obszary związane ze sportem. Jednak tradycyjny sponsoring to już za mało - marki zegarków towarzyszą światowym wydarzeniom będąc na przykład oficjalnym chronometrażystą, odpowiedzialnym...
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2018 już się zakończyły. Jak zawsze temu wydarzeniu towarzyszyły emocje, niespodzianki i… sponsorzy. Czy takie wydarzenie, sportowe i bardzo jednak masowe, może być dobrym miejscem...
Jakiś czas temu, pisałam o nowym badaniu LuxHub Havas Media. W wywiadzie, Beata Orkwiszewska oraz Anna Kuropatwa, opowiedziały mi o szczegółach oraz o tym, czym w ogóle jest LuxHub, jak może...