fbpx

KURS

MARKA (PREMIUM) KROK PO KROKU

Jeśli chcesz stworzyć wyjątkową markę, która przyciągnie odpowiednich odbiorców - ten kurs jest dla Ciebie. Pomogę Ci krok po kroku przejść przez najważniejsze procesy tworzenia marki zaczynając od analiz rynkowych, przez koncept kreatywny marki po strategię i działania marketingowe. Dołącz do grona moich klientów, którzy każdego dnia ulepszają swoje działania i tworzą marki, które kochają wymagający konsumenci.

Dowiedz się jak stworzyć markę, którą pokochają konsumenci

 

Kurs został zaprojektowany tak, żeby użytkownicy przeszli po kolei przez najważniejsze elementy tworzenia skutecznej strategii marki. Krok po kroku przeprowadzę Cię przez najważniejsze aspekty od procesu przeprowadzania analiz, przez kreację marki po działania marketingowe.

 Stopniowo będziesz odkrywał kolejne tajniki tworzenia marki, strategii i marketingu. W każdej lekcji znajdziesz krótki wstęp, video (od piętnastu do dwudziestu minut), krótkie podsumowanie tematu danej lekcji, ćwiczenia oraz materiały do pobrania.

TEN KURS JEST DLA CIEBIE JEŚLI:

  • Planujesz stworzenie nowej marki i jej strategii
  • Jesteś na początku biznesowej drogi ale nie wiesz, jak poradzić sobie z komunikacją marki i jej sprzedażą
  • Chcesz stworzyć nową strategię dla istniejącej marki
  • Planujesz „premiumizację” marki lub rebranding
  • Chcesz docierać do bardziej zamożnych odbiorców
  • Chcesz dowiedzieć się jak krok po kroku przygotować strategię marki
  • Jesteś gotowy samodzielnie pracować nad strategią marki
  • Nie masz wysokiego budżetu na pełne przygotowanie strategii marki przez agencję

CO ZAWIERA KURS?

  • 4 godziny materiału video
  • 4 moduły szkoleniowe
  • 14 lekcji
  • materiały do pobrania w postaci podsumowań i ćwiczeń
  • ponad 40 ćwiczeń do samodzielnego wykonania
  • roczny dostęp do platformy kursowej
  • BONUS 1: lista przydatnych raportów branżowych
  • BONUS 2: wytyczne do stworzenia prezentacji sprzedażowej dla partnerów
  • BONUS 3: dodatkowa lekcja o zarządzaniu kryzysowym

MODUŁ 1: Analiza rynku

W tym module dowiesz się najważniejszych kwestii związanych z podejściem do rynku, analiz i wypatrywaniem trendów. To często pomijana przez przedsiębiorców część, która może przesądzić o sukcesie biznesowym.

  • Czym jest rynek?
  • Jak oceniać jego potencjał?
  • Na jakie raporty zwrócić uwagę?
  • Jakie informacje będą istotne?
  • Jakie wnioski mogą płynąć z analiz?
  • Jakie trendy możemy zaobserwować na rynku?
  • Czym charakteryzuje się rynek dóbr luksusowych?
  • Kogo można uznać za konkurencję?
  • Kto zalicza się do konkurencji bezpośredniej, bliższej i dalszej?
  • Jak przeprowadzić analizę konkurencji, na co zwracać uwagę?
  • W czym może pomóc obserwacja marek spoza branży?
  • BONUS: lista raportów branżowych, z których warto czerpać informacje o rynku oraz trendach

MODUŁ 2: Kreacja marki

W module poznasz wszystkie aspekty składające się na markę, od propozycji wartości, przez branding, po grupy docelowe.

  • Czym jest marka i dlaczego jest taka ważna?
  • Jakie elementy składają się na markę?
  • Czym są: misja, wizja, filozofia marki?
  • Jak opowiadać historię marki?
  • Czym są: tożsamość, osobowość i wartości marki?
  • Jaki będzie wyróżnik Twojej marki i jej propozycja wartości?
  • Co obiecasz klientom i dlaczego będą mieli Ci uwierzyć?
  • Czym jest branding i jak pomaga budować wizerunek Twojej marki?
  • Jaki wizerunek marki chcesz budować?
  • Jak przenieść koncept marki na język wizualny?
  • Jak stworzyć moodboard marki?
  • Do jakich grup odbiorców chcesz docierać?
  • Jaki jest Twój klient idealny?
  • Jak stworzyć personę marki?
  • Czym są antyprawa marketingu, które stosowane są w marketingu dóbr luksusowych?
  • Czym są insighty?
  • Jakiego języka komunikacji powinna używać Twoja marka?
  • Jak przekazać koncept marki odpowiednim odbiorcom?
  • Jak stworzyć model tożsamości marki?

MODUŁ 3: Marketing i sprzedaż

W tym module nauczysz się jak przenieść założenia koncepcyjne marki na faktyczne działania na rynku, dzięki którym zbudujesz odpowiedni wizerunek oraz osiągniesz sukces sprzedażowy.

  • Czym jest marketingowe 4P a czym luksusowe 8P?
  • Jak budować portfolio produktów?
  • Jakie i ile produktów powinieneś mieć w swojej ofercie?
  • Jak powinien wyglądać proces przygotowania oferty produktowej?
  • Czym są zjawiska akcesoryzacji i premiumizacji, które można zaobserwować w branży luksusowej?
  • Jak ustalać ceny dla poszczególnych produktów?
  • Czym jest marża, jak ją liczyć i czym różni się od narzutu?
  • Dlaczego dystrybucja jest ważna?
  • Czym są sklepy multibrandowe a czym platformy agregujące?
  • Czym jest trade marketing?
  • Czym jest lejek sprzedażowy i jak go zbudować?
  • Jak estymować sprzedaż?
  • Jakie wskaźniki monitować?
  • Jak przekładać cele biznesowe na komunikację marki?
  • Czym jest tone of voice?
  • Czym są: kreacja reklamowa, touchpointy i kanały komunikacji?
  • Jak zaplanować konkretne cele, role i działania w wybranych kanałach komunikacji?
  • Jak stworzyć architekturę komunikacji marki?
  • Czym jest reklama i jak ją dobrze wykorzystać?
  • Tworzenie kalendarza działań, ustalanie budżetu oraz planu marketingowego
  • BONUS: wytyczne jak stworzyć przekonującą prezentację sprzedażową dla pośredników / kupców / dystrybutorów / partnerów

MODUŁ 4: Biznes i strategia

Moduł, który pozwoli Ci spojrzeć z lotu ptaka na własny biznes, obrać konkretny kierunek rozwoju, etapy jakie Cię do niego zaprowadzą oraz sposób wdrożenia zakładanych działań w życie.

  • Rodzaje strategii rozwoju biznesu
  • Obranie kierunku rozwoju firmy i prowadzących do celu etapów
  • Najważniejsze filary biznesu
  • Jak wdrażać strategię?
  • BONUS: dodatkowa lekcja o zarządzaniu kryzysowym

SPIS LEKCJI

  1. Rynek i trendy
  2. Konkurencja
  3. Marka – podstawy
  4. Marka – fundamenty
  5. Branding i wizerunek
  6. Odbiorca
  7. Relacja marki z odbiorcami
  8. 4P a luksusowe 8P
  9. Produkt
  10. Ceny
  11. Dystrybucja
  12. Lejek marketingowo – sprzedażowy
  13. Komunikacja i reklama
  14. Strategia rozwoju
  15. EXTRA: Zarządzanie kryzysowe

KIM JESTEM?

Nazywam się Dominika Trawka i jestem autorką bestsellerowej książki „Marketing Premium”. Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online, w ramach której doradzam markom z wyższej półki.

Moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Tworzę strategie marek, strategie komunikacji, strategie rozwoju biznesowego, biznesplany, plany marketingowe, prezentacje sprzedażowe, przeprowadzam audyty marketingowe.

Występuję publicznie na konferencjach oraz piszę artykuły branżowe. Posiadam certyfikat „Management of Fashion & Luxury Companies” Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie, jestem absolwentką SGH na dwóch kierunkach: zarządzanie strategiczne oraz marketing. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie w roli brand managera. Wspieram branże: moda, akcesoria, kosmetyki, beauty, biżuteria, zegarki, wnętrza, lifestyle, usługi dla klienta zamożnego.

Opinie klientów o współpracy

Dominika przygotowała strategię mojej marki i zajęła się nadzorowaniem jej wdrożenia. Jestem bardzo zadowolona z efektów współpracy. Dominika ma olbrzymią wiedzę i doświadczenie. Wie jak komunikować do klienta premium i wszystko potrafi policzyć (a to wbrew pozorom nie jest oczywiste). Nareszcie potrafię sensownie zaplanować działania i nie mam wrażenia, że wróżę z fusów.

Od zaopiekowania się marką przez Dominikę mój zespół wzrósł trzykrotnie! Przy tym wydatki na marketing znacząco spadły. W ciągu 10 lat prowadzenia firmy korzystałam z usług kilku agencji, ale dopiero przy Dominice mam poczucie, że trafiłam pod właściwe skrzydła.

Basia Salamon
CEO, Excellence in Education

Kiedy planowałyśmy start naszej marki z ubraniami do jogi, potrzebowałyśmy eksperta, który zajmie się naszym biznesplanem. Nasze wymagania były bardzo wysokie i zostały w pełni zaspokojone! Przez cały okres współpracy czułyśmy się zaopiekowane.

Kompetencja, bardzo dokładna analityka, kreatywność oraz rzetelność sprawiły, że z wielką przyjemnością polecamy Panią Dominikę Trawkę jako profesjonalistkę godną zaufania.

Roma Janota
Współzałożycielka marki LEMISS

Dostępne warianty

KURS PODSTAWOWY

850

  • 4 godziny materiału video
  • 4 moduły szkoleniowe
  • 14 lekcji
  • materiały do pobrania w postaci podsumowań i ćwiczeń
  • ponad 40 ćwiczeń do samodzielnego wykonania
  • roczny dostęp do platformy kursowej
  • BONUS 1: lista przydatnych raportów branżowych
  • BONUS 2: wytyczne do stworzenia prezentacji sprzedażowej dla partnerów
  • BONUS 3: dodatkowa lekcja o zarządzaniu kryzysowym

KURS + KONSULTACJE

1250

  • 4 godziny materiału video
  • 4 moduły szkoleniowe
  • 14 lekcji
  • materiały do pobrania w postaci podsumowań i ćwiczeń
  • ponad 40 ćwiczeń do samodzielnego wykonania
  • roczny dostęp do platformy kursowej
  • BONUS 1: lista przydatnych raportów branżowych
  • BONUS 2: wytyczne do stworzenia prezentacji sprzedażowej dla partnerów
  • BONUS 3: dodatkowa lekcja o zarządzaniu kryzysowym
  • DODATKOWO: 1 godzina indywidualnych konsultacji

FAQ

Kiedy dostanę dostęp do kursu?

Dostęp do całego kursu otrzymasz od razu po zaksięgowaniu wpłaty.

Czy otrzymam od razu dostęp do całego kursu?

Tak, po otrzymaniu dostępu do kursu, możesz od razu skorzystać z całej jego zawartości.

Jak korzystać z kursu?

Kurs jest przeznaczony do samodzielnej nauki. Otrzymasz dostęp do platformy, na której znajdziesz wszystkie lekcje, filmy i materiały. Zalecane jest przerabianie materiału zgodnie z kolejnością oraz wykonywanie ćwiczeń.

Skontaktuj się

W razie dodatkowych pytań - zapraszamy do kontaktu: dominika@marketingpremium.pl