DORADZTWO STRATEGICZNE
STRATEGICZNE WSPARCIE MAREK LUKSUSOWYCH I PREMIUM
- strategie marketingowe i biznesowe
- plany marketingowe
- biznesplany
- kreacja nowej marki, rebranding
- budowanie wizerunku marki
- zarządzanie marką i portfolio
- analizy, audyty, rekomendacje
- konsultacje online
- wprowadzanie nowych produktów
KONTAKT: dominika@marketingpremium.pl
STRATEGIA MARKETINGOWA
NIEZBĘDNY DROGOWSKAZ KAŻDEJ MARKI
Strategia marketingowa powinna być niezbędnym dokumentem w każdej firmie. Na podstawie szczegółowych analiz, strategia pozwala na podjęcie słusznych decyzji biznesowych oraz obranie kierunku rozwoju firmy oraz marki. Dzięki strategii nie błądzisz, a podążasz jasno wyznaczoną ścieżką, która w długoterminowej perspektywie prowadzi Cię do wyznaczonych celów biznesowych.
KONSULTACJE ONLINE
BIEŻĄCE WSPARCIE MANAGERÓW I WŁAŚCICIELI
Marketingowe konsultacje online pozwolą Ci uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące Cię pytania dotyczące Twojego biznesu, marketingu, marki lub strategii. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego klienta, marki i projektu otrzymasz zestaw rekomendacji dopasowanych do Twoich potrzeb. Podpowiem Ci jakie działania marketingowe będą najlepsze w Twoim przypadku, jaki kierunek nadać Twoim działaniom czy jakie zmiany wprowadzić, żebyś osiągał zamierzone efekty biznesowe.
LUXURY CONSULTING ONLINE
PIERWSZE NA ŚWIECIE DORADZTWO ONLINE DLA MAREK LUKSUSOWYCH
Jestem założycielką Luxury Consulting Online, międzynarodowej firmy, której działalność w pełni oparta jest na pracy zdalnej. W ramach usług pomagamy firmom z branży luksusowej i premium na całym świecie.
Nazywam się Dominika Trawka i jestem autorką bestsellerowej książki „Marketing Premium”. Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online, w ramach której doradzam markom z wyższej półki, nie tylko z Polski. Moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Tworzę strategie marek, strategie komunikacji, strategie rozwoju biznesowego, biznesplany, plany marketingowe, prezentacje sprzedażowe, przeprowadzam audyty marketingowe. Występuję publicznie na konferencjach oraz piszę artykuły branżowe. Posiadam certyfikat „Management of Fashion & Luxury Companies” Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie, jestem absolwentką SGH na dwóch kierunkach: zarządzanie strategiczne oraz marketing. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie. Wspieram branże: moda, akcesoria, kosmetyki, beauty, biżuteria, zegarki, wnętrza, lifestyle, usługi dla klienta zamożnego.
MOJE SPECJALIZACJE:
DORADZTWO STRATEGICZNE
Marketing, jak i cały biznes traktuję strategicznie, a wszystkie moje rekomendacje opieram o gruntowne analizy. Wszelkie działania mające rozwijać marki czy biznesy muszą mieć nadany kierunek – taki, który pomoże skutecznie rozwijać biznes w perspektywie długoterminowej (a nie tylko krótkoterminowej). Stawiam na rozwiązania, które budują marki długofalowo, a każda decyzja marketingowa jest również decyzją strategiczną (dotyczącą np. miejsc sprzedaży, cen czy portfolio produktów). Doradztwo strategiczne leży więc u podstaw wszelkich działań i rozwiązań, jakie rekomenduję swoim klientom.
DORADZTWO MARKETINGOWE
Każdy biznes potrzebuje wsparcia marketingowego, z mojego doświadczenia wynika, że klienci nie zawsze wiedzą jak te działania planować, żeby były skuteczne. Moje doradztwo marketingowe opieram o wieloletnią praktykę wyniesioną z korporacji, gdzie zarządzałam budżetem reklamowym podległych mi marek, wprowadzałam na rynek nowe produkty oraz prowadziłam dla nich kampanie we wszystkich kanałach: TV, radio, digital, prasa, outdoor, trade marketing. W ramach własnego biznesu pracuję z markami z wielu branż m. in. zegarki, biżuteria, moda, kosmetyki, akcesoria. Wybór miejsca i sposobu komunikacji to jeszcze nie wszystko – w mojej pracy istotnym elementem jest również praca kreatywna, dlatego klientom pomagam tworzyć marki od podstaw (świat, DNA marki, język wizualny etc.)
DORADZTWO BIZNESOWE
Odpowiednia strategia i przemyślane działania marketingowe to niestety nie wszystko… w ostateczności biznesy sprowadzają się również do kwestii finansowych związanych z opłacalnością, wymaganymi nakładami finansowymi oraz czasem wymaganym na zwrot z inwestycji. Co więcej, doradztwo biznesowe ma służyć optymalizacji finansowej i rekomendowaniu działań, które nie tylko będą budowały wizerunek marki ale przyciągną również zadowolonych klientów. Moim klientom pomagam również w tej kwestii – od rekomendacji cen, przez liczenie marżowości produktów po całe biznesplany i scenariusze związane z inwestycjami oraz estymowanymi efektami działań.