fbpx
Skip to main content

About Dominika Trawka

Jestem strategiem, marketerem oraz autorką bestsellerowej książki "Marketing Premium". Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Zostałam uznana za "Luxury Woman to watch 2021" wg prestiżowego rankingu międzynarodowego portalu Luxury Daily. Posiadam certyfikat „Management of Fashion & Luxury Companies” Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie, Jestem absolwentką SGH w Warszawie. Obecnie stacjonuję w Genewie. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Kontakt: dominika@marketingpremium.pl

Related News

AUDI – POLITYCZNY POJEDYNEK

Audi słynie z wysokiego poziomu reklam. Tym razem wchodzi w świat polityki z kampanią „Duel”...

Dlaczego wszyscy znają marki luksusowe?

Jak to się dzieje, że marki luksusowe są powszechnie znane, choć często są tak niedostępne?...

One Comment

  1. Łukasz

    Bardzo fajnie napisany art. i wyszczególnione aspekty jak powinna wyglądać dobrze zbudowania marka, ale odhaczenie wszystkiego go jednak lata pracy, a najważniejsze to dobry pomysł 🙂 Wydaje sie że już wszystko na Świecie zostało wymyślone i teraz pomysły polegają jedynie na ulepszaniu starych projektów i to jest klucz – czyli wyobraźnia i pomysłowość.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *