Uwielbiam dobrze zrealizowane kampanie, takie, które aż miło się ogląda. Dawno nie pojawiały się na blogu nowości, więc czas to zmienić! Moje ostatnie odkrycie to kampania „Timeless” marki LACOSTE.
LACOSTE “TIMELESS”
Historia o podróży i miłości od pierwszego wejrzenia. Przenosimy się w czasie razem z bohaterami, obserwujemy zmiany, jakie zachodziły w stylu od lat 30. do czasów współczesnych. Taki zabieg nawiązuje do historii marki, którą w 1933 roku założyło dwóch tenisistów: René Lacoste i André Gillier. Zmiany widać przede wszystkim w stroju kobiecym, podczas gdy mężczyzna przez wszystkie „lata” ma na sobie klasyczne polo – kultowy produkt marki. Dlaczego? To promocja ponadczasowej klasyki i elegancji, która wraz z upływem czasu pozostaje… taka sama. To podkreślenie aspektów, z których marka jest znana i z którymi jest kojarzona do dzisiaj. Czasami warto wracać do korzeni.
Hasło przewodnie kampanii „życie to piękny sport” promuje ponadczasową klasykę, która jest aktualna do dzisiaj, a jednocześnie nawiązuje do sportu. Podejrzewam, że w ten sposób marka chce zachować swoje sportowe DNA, ale równocześnie skierować się w stronę bardziej modową.
Kampanię obejrzało prawie 5 milionów internautów. Jej siłą jest nie tylko historia, ale również osoby zaangażowane do produkcji (np. muzyka Maxa Richtera, znanego z Black Mirror czy kostiumy Madeline Fontaine, która pracowała przy realizacji „Jackie”) oraz agencja BETC Paris. To już kolejny spot oparty na storytellingu od marki luksusowej, który aż chce się oglądać!
CREATIVE CREDITS:
Campaign: Timeless
Brand : Lacoste
Ad Agency : BETC Paris
Executive Creative Director : Remi Babinet
Creative Director: Antoine Choque
Art Director: Aurelie Scalabre
Copywriter: Olivier Aumard
Agency TV Producer: Fabrice Brovelli
Director: Seb Edwards
Production Company: Wanda/Academy
Music is November by Max Richter
The video was filmed in Budapest in Kyiv and in the south of France.