Marka Gucci nie odpuszcza i po raz kolejny udowadnia, że to, co bardzo oryginalne, świetnie się sprawdza. Zarówno w modzie, jak i w komunikacji. Odkąd Alessandro Michele jest dyrektorem kreatywnym, marka święci swoje triumfy i to w bardzo konsekwentnym stylu. Tym razem przenosimy się do północnego Londynu, a konkretnie do baru z popularnym fish & chips. Harry Styles, reklamujący Gucci Tailoring na sezon jesień-zima 2018, pojawia się tutaj w stylowych garniturach, płaszczach i… z kurą pod pachą. Mam wrażenie, że marka kreuje nowy styl w reklamie – absurdalne. A może po prostu dziwne i zaskakujące. Ale takie, w dobrym stylu, które trafiają do konsumentów i sprawiają, że media na całym świecie podchwytują temat, zachwycając się połączeniem luksusu ze scenerią dnia codziennego. Duet Harry Styles i Gucci nie jest nowością. Wokalista One Direction był uznawany za jednego z najlepiej ubranych mężczyzn, a Alessandro zaprojektował wszystkie jego stroje na pierwszą, solową trasę koncertową. Za sesję odpowiedzialny jest Glen Luchford.
About Dominika Trawka
Jestem strategiem, marketerem oraz autorką bestsellerowej książki "Marketing Premium". Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Zostałam uznana za "Luxury Woman to watch 2021" wg prestiżowego rankingu międzynarodowego portalu Luxury Daily. Posiadam certyfikat „Management of Fashion & Luxury Companies” Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie, Jestem absolwentką SGH w Warszawie. Obecnie stacjonuję w Genewie. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Kontakt: dominika@marketingpremium.pl
Related News
4 NAJWAŻNIEJSZE ZJAWISKA NA GENEVA INTERNATIONAL MOTOR SHOW 2018
Samochody i targi motoryzacyjne to dla wielu tylko silniki, moc i osiągi najnowszych maszyn. O...
INSIDE CHANEL – PRZYKŁAD STORYTELLINGU MARKI LUKSUSOWEJ
W marketingu coraz popularniejszy staje się storytelling, czyli umiejętność opowiadania historii przez marki. Zamiast tworzenia...