W budowaniu marek luksusowych opowiadanie historii to zdecydowanie jeden z czynników sukcesu. W ten sposób marki się wyróżniają, przyciągają i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Opowieści się zapamiętuje, a storytelling jest obecnie również modnym słowem w marketingu. Jak dobrze opowiadać takie historie? Świetnym przykładem jest trailer, który powstał z okazji 160. rocznicy marki Burberry. To historia założyciela marki Thomasa Burberry z miłością w tle, natomiast do jego realizacji zaangażowano największe gwiazdy: Siennę Miller, Lily James, Domhnall Gleesona, Dominica Westa. Z kolei Asif Kapadia (zdobywca Oscara) odpowiada za reżyserię, a Matt Charman za scenariusz. Szkoda, że to tylko 3 minuty!
About Dominika Trawka
Jestem strategiem, marketerem oraz autorką bestsellerowej książki "Marketing Premium". Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Zostałam uznana za "Luxury Woman to watch 2021" wg prestiżowego rankingu międzynarodowego portalu Luxury Daily. Posiadam certyfikat „Management of Fashion & Luxury Companies” Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie, Jestem absolwentką SGH w Warszawie. Obecnie stacjonuję w Genewie. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Kontakt: dominika@marketingpremium.pl
Related News
KAMPANIE ŚWIĄTECZNE 2016
Marki walczą o naszą uwagę zwłaszcza w okresie przedświątecznym. O ile w przypadku kampanii prasowych...
Jak zostać mistrzem? Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2018 według Hublot.
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2018 już się zakończyły. Jak zawsze temu wydarzeniu towarzyszyły emocje,...