Koniecznie sprawdźcie relację z najnowszego pokazu Victoria’s Secret! To jeden z najbardziej wyczekiwanych pokazów, który urósł już do rangi show, oglądanego na całym świecie przez miliony osób i śledzonym przez dziesiątki milionów followersów top modelek w mediach społecznościowych. W dzisiejszym lux info znajdziecie też kilka wniosków z konferencji branży luksusowej o trendach i możliwościach rynkowych, poznacie najlepsze marki w social mediach i przeczytacie dwie bardzo ciekawe rozmowy o reżyserowaniu pokazów mody oraz tworzeniu marki i budowaniu firmy sukcesu.
POKAZ VICTORIA’S SECRET (The Telegraph)
Jeden z najbardziej wyczekiwanych pokazów w roku – za każdym razem przyciąga zainteresowanie milionów ludzi na świecie. 51 światowej sławy modelek (a raczej Aniołków Victoria’s Secret w tym m. in. Kendall Jenner, Adriana Lima, Allesandra Ambrosio, Gigi i Bella Hadid), seksowna bielizna, ogromne show, oprawa muzyczna (w tym roku wystąpili: Lady Gaga, The Weeknd, Bruno Mars) i biustonosz wart 3 miliony dolarów (Fantasy bra). Tutaj znajdziecie najciekawszą relację z pokazu i sporą dawkę informacji o historii Victoria’s Secret, np. najdroższym do tej pory biustonoszem, był Fantasy Bra z 2005 roku o wartości 12,5 mln $ (prezentowany przez Gisele Bündchen), a dochody firmy to ponad 7 miliardów $ rocznie.
WNIOSKI Z KONFERENCJI BRANŻOWEJ – LUXURY SOCIETY KEYNOTE (luxurysociety.com)
W Szanghaju odbyła się konferencja branży luksusowej – Luxury Society Keynote, która zgromadziła profesjonalistów z całego świata, którzy na co dzień zajmują się takimi markami jak: Dior, Swarovski, Bulgari czy Michael Kors. Nie zabrakło również ekspertów, doradców i członków agencji badawczych. Rynek zmienia się praktycznie każdego dnia – dlatego tak ważne jest, żeby śledzić te zmiany, reagować na czas i dostosowywać się, a nawet samemu tworzyć kolejne trendy. To, co najczęściej się teraz podkreśla, to rola social mediów i Internetu (livestreaming, zaangażowanie, kontakt z marką), nowe technologie i zrozumienie Millenialsów – to będzie klucz do sukcesu. Więcej tutaj.
NAJLEPSZE MARKI W SOCIAL MEDIACH (cpp-luxury.com)
Brandwatch to badanie, które sprawdza, co o markach mówi się w Internecie. Rozmawiamy i komentujemy je codziennie – wystarczy się wsłuchać i sprawdzić, jaki faktycznie wizerunek dana marka buduje. Na podstawie analizy ponad 115 milionów wzmianek w social mediach w 15 różnych kategoriach i 450 badanych marek powstał raport, który ocenia najlepsze marki luksusowe w mediach społecznościowych. Na szczycie rankingu znalazły się: Chanel, Dior i Calvin Klein. Wskazuje się, że marki luksusowe mogą poprawić swoje wyniki, zwiększając własne zaangażowanie w rozmowę z konsumentami – poprzez reagowanie na wszystkie komentarze, czy szybsze reakcje. Obecnie, marki luksusowe reagują mniej więcej po 15 godzinach (znacznie później niż marki z innych segmentów), a jak wiemy coraz młodsze pokolenia, domagają się już reakcji natychmiastowych.
Raport można ściągnąć tutaj:
https://www.brandwatch.com/reports/social-insights-on-the-luxury-fashion-industry/
WYWIAD Z KASIĄ SOKOŁOWSKĄ, REŻYSERKĄ POKAZÓW MODY (fashionbiznes.pl)
W Poznaniu odbyła się VIII edycja Klubu Klientek i Klientów Starego Browaru, którego inauguracją był pokaz mody wyreżyserowany przez Kasię Sokołowską. O szczegółach wydarzenia opowiada w wywiadzie. Klub to połączenie biznesu, współpracy i jakości dla klientów na najwyższym poziomie. Oby więcej takich inicjatyw w Polsce!
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I JASNO OKREŚLONA STRATEGIA, JAKO SPOSÓB NA SUKCES (fashionbiznes.pl)
Bardzo ciekawa rozmowa na temat kreowania firmy sukcesu, wykorzystania mediów społecznościowych i tworzenia marki. Gośćmi są: prezes grupy HubStyle Monika Englicht oraz wiceprezes Wojciech Patyna.
WYWIAD: „Rynek mody jest albo bardzo projektancki, albo sieciowy”- HubStyle