fbpx
Skip to main content

About Dominika Trawka

Jestem strategiem, marketerem oraz autorką bestsellerowej książki "Marketing Premium". Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Zostałam uznana za "Luxury Woman to watch 2021" wg prestiżowego rankingu międzynarodowego portalu Luxury Daily. Posiadam certyfikat „Management of Fashion & Luxury Companies” Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie, Jestem absolwentką SGH w Warszawie. Obecnie stacjonuję w Genewie. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Kontakt: dominika@marketingpremium.pl

Related News

LUX INFO #17

W tym tygodniu wiadomości ze świata marek luksusowych zostały zdecydowanie zdominowane przez tygodnie mody. Za...

LUX INFO #12

To już ostatnie w tym roku Lux Info, a w nim: co sprawiło, że Gucci jest...

2 komentarze

  1. Krzysztof Mikołajczyk

    Dzięki za raport o rynku dóbr luksusowych. Zapomniałem o nim kompletnie, chociaż poprzednie edycje czytałem. Dla mnie największym zaskoczeniem jest liczba osób zaliczanych do HNWI w porównaniu do Szwajcarii. Wiedziałem, że przepaść jest ogromna, ale nie że aż tak!

    1. Dominika Trawka Author

      No niestety tak to wygląda, głównie to kwestia zarobków ale też ich relacji do cen. Tak się składa, że sama żyję teraz w Szwajcarii i faktycznie widać tą różnicę.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *