Czym jest cykl #LUX INFO? To zbiór najciekawszych artykułów, wywiadów oraz informacji znalezionych w sieci, dotyczących marek luksusowych i marketingu. Czasami warto korzystać z tego, co ktoś już stworzył i napisał, a jest tego całe mnóstwo! Ja śledzę te informacje codziennie w polskich i zagranicznych źródłach, dla Was przygotowuję zestawienie tygodniowe tych najciekawszych. W pierwszej części dowiecie się m. in. jakie zagrożenia ma przed sobą branża luksusowa, dlaczego potrzebuje wyspecjalizowanych agencji PR oraz co to w ogóle jest luksus i marka luksusowa.
JAKIE ZAGROŻENIA MA PRZED SOBĄ BRANŻA LUKSUSOWA? Johann Rupert z Richemont Group wypowiada się na temat przyszłości branży luksusowej i możliwych problemów jakim będzie ona musiała sprostać.
DLACZEGO MARKI LUKSUSOWE POTRZEBUJĄ WYSPECJALIZOWANYCH, „LUKSUSOWYCH” AGENCJI PR? Ponieważ marki luksusowe to nie komunikacja do rzeszy odbiorców tylko do wyselekcjonowanej grupy. To również kreowanie kontentu, który buduje relację między marką a konsumentem.
PREZENTACJA „LUXURY BRAND MANAGEMENT” – opublikowana co prawda w 2013 roku, ale dla osób o mniejszej znajomości tematu bardzo przydatna. Stanowi źródło podstawowej wiedzy, odpowiada na pytania czym jest luksus, marka luksusowa i co jest ważne w procesie zarządzania. Warto też zajrzeć do innych prezentacji zamieszczanych na slideshare – niezwykła dawka wiedzy i inspiracji.
NOWA MARKA LUKSUSOWA W POLSCE – MAISON MICHEL. Chcę, żebyście byli na bieżąco z takimi wiadomościami. Przy okazji warto zapoznać się z historią marki, która jest częścią grupy Chanel, a jej początki sięgają 1936 roku.
GRUPA BVLGARI STANIE PRZED SĄDEM – za fałszywe zeznania podatkowe w latach 2006-2008.
50 MOTYWUJĄCYCH CYTATÓW – to na koniec dla inspiracji