Na blogu pojawia się sporo artykułów o marketingu, trendach, zjawiskach. Trochę tu kampanii, zestawień, newsów czy wywiadów. Czy czegoś brakuje? Stwierdziłam, że tak! Marketing marek luksusowych to przecież właśnie… marki same w sobie. Dlatego postanowiłam trochę je Wam przybliżyć – głównie pod kątem historii, działań marketingowych, wartości jakie sobą reprezentują. Wiele pewnie będzie Wam już dobrze znanych, a niektóre mogą okazać się odkryciem! Wybrałam najciekawsze. Dzisiaj poznajcie bliżej markę La Mer.
LA MER
DR MAX HUBER
Crème de la Mer stał się kosmetykiem kultowym, posiadającym właściwości wygładzające i uzdrawiające skórę. Tak, uzdrawiające! Jak to możliwe? Wszystko zaczyna się prawie pół wieku temu od historii dr Maxa Hubera, który w wyniku wypadku podczas eksperymentu doznaje rozległych poparzeń twarzy. Wszelkie dostępne wówczas środki zawodzą i Huber wyrusza w podróż w poszukiwaniu cudownego eliksiru.
WYJĄTKOWE MOCE MORSKICH ALG
12 lat, ponad 6000 eksperymentów oraz odkrywanie leczniczych mocy i naturalnych właściwości regeneracyjnych roślin doprowadzają go do opracowania niezwykłej formuły wykorzystującej morskie algi. Powstaje „The Miracle Broth” główny składnik Crème de la Mer, dzięki któremu skóra doktora odzyskuje zdrowy wygląd i wcześniejszą gładkość. Podobno, za każdym razem kiedy powstaje nowa partia bazowej formuły dodaje się do niej kilka kropel poprzedniej zachowując tym samym ciągłość z pierwotną wersją.
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE
Kluczem więc do sukcesu i uzasadnieniem ceny jest niezwykła historia marki, co w przypadku marek z wyższej półki bardzo często jest właśnie podstawą. Marka należy do firmy Estée Lauder, której marki co roku oferują limitowane produkty wpierające konto fundacji na rzecz walki z rakiem. Ponadto, La Mer swoimi działaniami wspiera ochronę oceanów, lansując limitowane edycje swoich produktów w okolicach Światowego Dnia Oceanów. Powstała również fundacja La Mer Blue Heart Oceans. Natomiast w jednej z kampanii markę promowała Olivia Palermo.
Źródło: cremedelamer.com