Audi słynie z wysokiego poziomu reklam. Tym razem wchodzi w świat polityki z kampanią „Duel” (pojedynek), nawiązując tym samym do wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych. Hasłem „Choose the next driver wisely”, nawołuje do rozważnego wyboru następnego „kierowcy”. Pomysłowe i z genialną realizacją.
About Dominika Trawka
Jestem strategiem, marketerem oraz autorką bestsellerowej książki "Marketing Premium". Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Zostałam uznana za "Luxury Woman to watch 2021" wg prestiżowego rankingu międzynarodowego portalu Luxury Daily. Posiadam certyfikat „Management of Fashion & Luxury Companies” Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie, Jestem absolwentką SGH w Warszawie. Obecnie stacjonuję w Genewie. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Kontakt: dominika@marketingpremium.pl
Related News
ESTEÉ LAUDER – POCZTA PANTOFLOWA I NARODZINY GRATISÓW
RODZINNE TRADYCJE Wiele niezwykłych historii zaczyna się od tradycji i rodzinnych powiązań. Podobnie jest w...
COCO CRUSH – PIĘKNE KAMPANIE BIŻUTERII OD CHANEL I WSPANIAŁA KEIRA KNIGHTLEY
Chanel coraz bardziej podoba mi się komunikacyjnie. Elegancja, klasyka, delikatność, styl… Uwiodła mnie zwłaszcza ostatnia...