fbpx
Skip to main content

Zasady udziału w Programie Marketing Management

  1. Każdy uczestnik dobrowolnie wypełnia formularz zgłoszeniowy do programu Marketing Management.
  2. Nabór do programu odbywa się w dniach od 19 do 25 listopada 2024 r.
  3. Terminy naboru mogą ulec zmianie – skróceniu bądź wydłużeniu.
  4. Do programu może zgłosić się osoba, która prowadzi swoją firmę, markę lub markę osobistą.
  5. W procesie selekcji do programu brane pod uwagę będą m.in. takie aspekty jak: dopasowanie biznesowe, etap rozwoju marki, potencjał marki.
  6. Rozmowy odbędą się tylko ze wstępnie wyselekcjonowanymi osobami.
  7. Kolejność zgłoszeń ma znaczenie w przypadku zgłoszeń bardzo podobnych marek z pokrywającą się grupą docelową (i możliwym konfliktem interesów).
  8. Etapy rekrutacji: wypełnienie formularza, pre-selekcja, indywidualna rozmowa, spersonalizowana oferta, akceptacja oferty, onboarding.
  9. Twoje dane przetwarzane będą do celów Twojego zgłoszenia oraz do celów wskazanych w Polityce prywatności.