Skip to main content
Zasady udziału w Programie Marketing Management
- Każdy uczestnik dobrowolnie wypełnia formularz zgłoszeniowy do programu Marketing Management.
- Nabór do programu odbywa się w dniach od 19 do 25 listopada 2024 r.
- Terminy naboru mogą ulec zmianie – skróceniu bądź wydłużeniu.
- Do programu może zgłosić się osoba, która prowadzi swoją firmę, markę lub markę osobistą.
- W procesie selekcji do programu brane pod uwagę będą m.in. takie aspekty jak: dopasowanie biznesowe, etap rozwoju marki, potencjał marki.
- Rozmowy odbędą się tylko ze wstępnie wyselekcjonowanymi osobami.
- Kolejność zgłoszeń ma znaczenie w przypadku zgłoszeń bardzo podobnych marek z pokrywającą się grupą docelową (i możliwym konfliktem interesów).
- Etapy rekrutacji: wypełnienie formularza, pre-selekcja, indywidualna rozmowa, spersonalizowana oferta, akceptacja oferty, onboarding.
- Twoje dane przetwarzane będą do celów Twojego zgłoszenia oraz do celów wskazanych w Polityce prywatności.