WEBINAR Marketing Marek Premium
1. Marka Premium czyli co?
2. Kluczowe trendy rynkowe
3. Odbiorca Premium czyli kto?
4. Zasady komunikacji marki premium
5. Dobór odpowiednich kanałów marketingowych
6. Tworzenie planu marketingowego, realizacja i mierzenie
7. Program Marketing Management dla Marek Premium
8. Sesja Q&A
DOMINIKA TRAWKA: o mnie
Nazywam się Dominika Trawka – od ponad 10 lat działam w marketingu, budując marki i prowadząc kampanie reklamowe we wszystkich możliwych kanałach. Od 8 lat pomagam własnym klientom z branży premium i luksusowej: od pomysłów biznesowych, przez tworzenie marek, strategii i planów marketingowych po kompleksową obsługę kampanii.
Jestem autorką bestsellerowej książki „Marketing Premium” oraz kursu online „Marka (premium) krok po kroku”.
- „Luxury woman to watch 2021” wg międzynarodowego portalu Luxury Daily
- „Osobowość marketingu 2022” (wg rankingu widoczni.pl)
- „Best Marketing Strategy Consultant 2023 (Poland)” według Wealth & Finance International
Współpracuję z wieloma branżami: moda, uroda, biżuteria, design, zegarki czy usługi. Moich klientów łączy jedno: proponowanie wyjątkowej wartości dla klienta premium.
Do grona moich klientów zaliczyć można m. in. marki: La Mania, LEMISS (marka Julii Wieniawy), My bohemian sisters, Excellence in Education czy Muna.
Moje wypowiedzi można znaleźć w pismach i na portalach branżowych oraz w prestiżowych mediach takich jak Forbes, Wysokie Obcasy czy Chilli Zet.
KONTAKT: dominika@marketingpremium.pl