WEBINAR Marka Premium krok po kroku (nagranie)
Dowiedz się jak stworzyć markę, którą pokochają konsumenci!
Analiza konkurencji
Koncept marki
Branding i wizerunek
Odbiorcy
Produkt i ceny
Dystrybucja
Lejek marketingowo – sprzedażowy
Marketing i komunikacja
Strategia rozwoju, model biznesowy
DOMINIKA TRAWKA: o mnie
Nazywam się Dominika Trawka – od ponad 10 lat działam w marketingu, budując marki i prowadząc kampanie reklamowe we wszystkich możliwych kanałach. Od 8 lat pomagam własnym klientom z branży premium i luksusowej: od pomysłów biznesowych, przez tworzenie marek, strategii i planów marketingowych po kompleksową obsługę kampanii.
Jestem autorką bestsellerowej książki „Marketing Premium” oraz kursu online „Marka (premium) krok po kroku”.
- „Luxury woman to watch 2021” wg międzynarodowego portalu Luxury Daily
- „Osobowość marketingu 2022” (wg rankingu widoczni.pl)
- „Best Marketing Strategy Consultant 2023 (Poland)” według Wealth & Finance International
Współpracuję z wieloma branżami: moda, uroda, biżuteria, design, zegarki czy usługi. Moich klientów łączy jedno: proponowanie wyjątkowej wartości dla klienta premium.
Do grona moich klientów zaliczyć można m. in. marki: La Mania, LEMISS (marka Julii Wieniawy), My bohemian sisters, Excellence in Education czy Muna.
Moje wypowiedzi można znaleźć w pismach i na portalach branżowych oraz w prestiżowych mediach takich jak Forbes, Wysokie Obcasy czy Chilli Zet.
KONTAKT: dominika@marketingpremium.pl