fbpx
Skip to main content

About Dominika Trawka

Jestem strategiem, marketerem oraz autorką bestsellerowej książki "Marketing Premium". Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Zostałam uznana za "Luxury Woman to watch 2021" wg prestiżowego rankingu międzynarodowego portalu Luxury Daily. Posiadam certyfikat „Management of Fashion & Luxury Companies” Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie, Jestem absolwentką SGH w Warszawie. Obecnie stacjonuję w Genewie. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Kontakt: dominika@marketingpremium.pl

Related News

KAZAR REALIZUJE SWOJĄ NAJWIĘKSZĄ KAMPANIĘ WIZERUNKOWĄ

Marka Kazar stawia coraz odważniejsze kroki na polskim (i nie tylko) rynku. Kampania pod hasłem...

OMEGA I DANIEL CRAIG – CZY TO PRZYPADEK?

Jeśli myślisz, że za wyborem ambasadora marki stoi przypadek lub „jedynie” jego sława – jesteś...

5 komentarzy

  1. Weronika

    Witaj, zostawię sobie ten post na przerwę- przy kawie chętnie pooglądam i już jestem mega ciekawa 🙂 Jak mi się spodoba to puszczę w świat 🙂
    Dzięki za taki fajny zbiór 🙂

  2. Dominika, co za pozytywny wpis. nawet nie wiesz ile przyjemności sprawiło mi oglądanie tych wszystkich reklam- a w szczególności reklamy AXE.
    Same perełki.

    1. Dominika Trawka Author

      Właśnie o to chodziło. Dziękuję 🙂

  3. Natalia

    Super reklamy 🙂 Obejrzałam wszystkie z uśmiechem na twarzy, jednak moim faworytem jest Chanel”Train de nuit”. Bardzo fajny wpis!

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *