PIĘKNY TRAILER O… BURBERRY

W budowaniu marek luksusowych opowiadanie historii to zdecydowanie jeden z czynników sukcesu. W ten sposób marki się wyróżniają, przyciągają i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Opowieści się zapamiętuje, a storytelling jest obecnie również modnym słowem w marketingu. Jak dobrze opowiadać takie historie? Świetnym przykładem jest trailer, który powstał z okazji 160. rocznicy marki Burberry. To historia założyciela marki Thomasa Burberry z miłością w tle, natomiast do jego realizacji zaangażowano największe gwiazdy: Siennę Miller, Lily James, Domhnall Gleesona, Dominica Westa. Z kolei Asif Kapadia (zdobywca Oscara) odpowiada za reżyserię, a Matt Charman za scenariusz. Szkoda, że to tylko 3 minuty!

Next Post:
Previous Post:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *