O MNIE

KONTAKT: dominika@marketingpremium.pl

KIM JESTEM? Nazywam się Dominika Trawka, prowadzę blog MARKETING PREMIUM – pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych, poświęcony szeroko pojętej tematyce marketingu produktów z wyższej półki. Jako jedna z niewielu osób w naszym kraju specjalizuję się w tej dziedzinie, jest to moja ogromna pasja i jednocześnie źródło wielu doświadczeń i niesamowitych odkryć.

BLOG MARKETING PREMIUM ZOSTAŁ NADZIEJĄ BLOGOSFERY WG. „RANKINGU NAJBARDZIEJ WPŁYWOWYCH BLOGERÓW 2016 ROKU” JASONA HUNTA.

Moją misją jest edukować i udoskonalać branżę luksusową w Polsce i na świecie. Chcę, żeby działania marek premium były jak najlepsze – aspirujące i wysokiej jakości, co najmniej takiej, jak ich produkty. Sama, ciągle rozwijam swoją wiedzę, aktualnie w ramach kursu „Management of Fashion & Luxury Companies” (przygotowanym przez Uniwersytet Bocconi w Mediolanie).

DLACZEGO BLOG? W Polsce brakuje wiedzy i danych na temat rynku dóbr luksusowych – chcę to zmienić. Blog przybliża tą tematykę nie tylko profesjonalistom pracującym nad komunikacją, reklamą czy sprzedażą produktów premium, ale również każdemu kto chce zrozumieć otaczający nas świat, którego nieodłączną częścią są znane marki. Zakres bloga obejmuje również lifestyle oraz sztukę odnajdywania pasji i radości życia codziennego. Staram się, aby treści na blogu były jak najwyższej jakości i w atrakcyjnej dla czytelnika formie. Więcej o tym co mną kieruje i jak to się stało, że założyłam tego bloga opisuję tutaj.

DLACZEGO MARKI PREMIUM? Dlatego, że na tym rynku konsument zachowuje się inaczej a marketing rządzi się odmiennymi prawami. Dlaczego czasem jest tak, że im droższy produkt tym lepiej? Dlaczego chcemy więcej płacić za markę? Dlaczego jedne marki są pożądane a inne nie? Co wywołuje takie emocje? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań znajdziecie właśnie na moim blogu.

KOLEJNE PROJEKTY Nie poprzestaję tylko na wpisach, planuję rozwijać blog o cenne informacje i doświadczenia osób związanych z branżą marek premium. Codziennie słuchamy leaderów opinii, celebrytów – poznajmy też ludzi, którzy tworzą marki i firmy bądź prowadzą globalne projekty w korporacjach (i odnoszą sukcesy) – to ogromna skarbnica wiedzy. Chcę, żeby moi czytelnicy rozwijali swoje horyzonty, poszerzali wiedzę i czerpali inspiracje.

ZAWODOWO Zajmowałam się marketingiem w międzynarodowej firmie kosmetycznej. Wiem jak wygląda praca marketingowca „od kuchni” – zaczynając od wprowadzania na rynek nowych produktów, poprzez strategię i komunikację, na analizie wyników kończąc. Jestem absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyłam Marketing oraz Zarządzanie Strategiczne dzięki czemu patrzę na marketing z szerszej perspektywy.

ZAPRASZAM DO CZYTANIA I ODKRYWANIA NAMIASTKI LUKSUSU KAŻDEGO DNIA!