MOJA KSIĄŻKA MARKETING PREMIUM!

Marki wpływają na nasze otoczenie, czy tego chcemy, czy nie. Warto więc zwracać uwagę na te działania, które wnoszą pozytywny aspekt do naszej kultury, społeczeństwa i życia codziennego, żeby żyło nam się lepiej i ciekawiej. Po prostu.

Z niezwykłą przyjemnością prezentuję pierwszą w Polsce książkę poświęconą w całości działaniom marketingowym marek luksusowych i premium. Jest to zestaw najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Firmy z branży luksusowej często podejmują cenne inicjatywy, o których mało kto się dowiaduje. Czas to zmienić!

Właśnie wystartowała przedsprzedaż mojej książki „Marketing Premium” – tak, tytuł był dla mnie oczywisty. Spełnienie marzenia o napisaniu książki – kwestią czasu.

Skąd pomysł na książkę Marketing Premium?

5 lat temu nie mogłam znaleźć wielu informacji na temat rynku dóbr luksusowych, zwłaszcza polskojęzycznych. Brakowało mi książek, raportów, portali, aż w końcu, 3 lata temu, stworzyłam tego bloga, który jednocześnie stał się pierwszym takim miejscem w Polsce. Miejscem, gdzie dzielę się informacjami na temat rynku, marketingu, marek oraz kampanii, skupiając się właśnie na tych luksusowych oraz premium.

Również moje życie zawodowe ukierunkowałam właśnie na marki z wyższej półki. Pomagam tworzyć strategie, plany marketingowe, działania komunikacyjne, a nawet same marki. W Polsce niewiele osób zajmuje się tym tematem, z czasem zaczęłam też pisać branżowe artykuły, udzielać eksperckich opinii, wywiadów, wygłaszać prelekcje.

Chciałam iść krok dalej, a że na liście moich marzeń zawsze było napisanie książki – kierunek był dla mnie jasny. Wystarczyło „tylko” ją napisać i wydać. I oto jest! Po latach śledzenia trendów, pracy z markami, doceniania autorów strategicznych i marketingowych książek, dołączam do ich grona. Po roku pracy, wyszukiwania przykładów kampanii, zbierania materiałów, kontaktowania się z przedstawicielami firm i marek, łączenia życia zawodowego z pisaniem i byciem mamą – marzenie stało się rzeczywistością!

O czym jest książka Marketing Premium?

W 12 rozdziałach przedstawiam różnorodne tematy i przykłady ich realizacji, na które moim zdaniem warto zwrócić uwagę. W sumie, w książce znalazło się ponad 50 przykładów konkretnych działań i kampanii, globalnych oraz polskich marek, które mogą stanowić swego rodzaju inspirację. Wśród opisanych tematów są między innymi: kooperacje marek, storytelling czy mindful luxury. Zapewniam, że nie jest to nudna teoria, tylko ciekawe i konkretne case’y, które przyjemnie się czyta.

Wypowiedź Ireny Eris o książce Marketing Premium

Na okładce książki znalazła się wypowiedź Ireny Eris, której część idealnie odzwierciedla esencję książki:

„Autorka w bardzo przystępnej formie pokazuje, w jaki sposób komunikują się marki z wyższej półki, a zaproszeni eksperci dzielą się cenną wiedzą na temat rynku. Dzięki temu łatwiej zrozumieć czym jest luksus i świadome dokonywanie wyborów nie tylko marketerom ale też samym konsumentom. Brakowało na rynku takiej publikacji!”  – Irena Eris

Eksperci w książce Marketing Premium

Swój wkład w tą publikację mają również zaproszeni przeze mnie eksperci oraz przedstawiciele firm i marek, którzy dzielą się niezwykle cenną wiedzą. Bez nich, ta publikacja byłaby niepełna. Mamy tutaj wypowiedzi przedstawicieli marek, takich jak: Dr Irena Eris, BMW, HUBLOT, W.KRUK czy BIZUU.

Informacje o rynku oraz wywiady

W dodatkowym rozdziale zbieram informacje i dane o samym rynku, które powinny stanowić bazową wiedzę dla każdego, kto choć trochę rynkiem dóbr luksusowych się zajmuje lub po prostu interesuje. Co więcej, rozmawiam również o tym, czym w ogóle jest luksus, dokąd zmierza i jak jest komunikowany. Przeprowadziłam wywiad z dr hab, prof. nadzw. Tomaszem Sikorą (Czym jest luksus?), który daje podstawowe teoretyczne informacje. Druga rozmowa (Przyszłość luksusu) skupia się z kolei na przyszłości luksusu i zjawisku, jaki coraz bardziej zyskuje na sile czyli Mindful Luxury – o tych tematach rozmawiam z Dianą Verde Nieto, współzałożycielką firmy Positive Luxury, która wspiera marki luksusowe, promujące zrównoważony rozwój i transparentność.

Ilustracje

W książce znalazło się również wiele zdjęć obrazujących przykłady opisywanych kampanii. Ponadto, w publikacji pojawiły się piękne ilustracje utalentowanej graficzki Agnieszki Korczyńskiej – poniżej przykłady.

Gdzie będzie można kupić książkę Marketing Premium?

Książka powstała we współpracy z wydawnictwem Helion, pod marką OnePress, dzięki czemu będzie ona dostępna na stronie wydawcy, w najlepszych księgarniach w Polsce, wybranych salonach Empik oraz na empik.com. Cena detaliczna 49 PLN. Książka dostępna jest już w przedsprzedaży (w promocyjnej cenie!). Premiera sprzedaży zaplanowana jest na 19.11.2019.

Tutaj można kupić książkę w przedsprzedaży -> https://onepress.pl/go-marketing-premium-przedsprzedaz

Next Post:
Previous Post:
This article was written by

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

There is 1 comment for this article

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *