LUX INFO #9

Koniecznie sprawdźcie relację z najnowszego pokazu Victoria’s Secret! To jeden z najbardziej wyczekiwanych pokazów, który urósł już do rangi show, oglądanego na całym świecie przez miliony osób i śledzonym przez dziesiątki milionów followersów top modelek w mediach społecznościowych. W dzisiejszym lux info znajdziecie też kilka wniosków z konferencji branży luksusowej o trendach i możliwościach rynkowych, poznacie najlepsze marki w social mediach i przeczytacie dwie bardzo ciekawe rozmowy o reżyserowaniu pokazów mody oraz tworzeniu marki i budowaniu firmy sukcesu.

POKAZ VICTORIA’S SECRET (The Telegraph)

Jeden z najbardziej wyczekiwanych pokazów w roku – za każdym razem przyciąga zainteresowanie milionów ludzi na świecie. 51 światowej sławy modelek (a raczej Aniołków Victoria’s Secret w tym m. in. Kendall Jenner, Adriana Lima, Allesandra Ambrosio, Gigi i Bella Hadid), seksowna bielizna, ogromne show, oprawa muzyczna (w tym roku wystąpili: Lady Gaga, The Weeknd, Bruno Mars) i biustonosz wart 3 miliony dolarów (Fantasy bra). Tutaj znajdziecie najciekawszą relację z pokazu i sporą dawkę informacji o historii Victoria’s Secret, np. najdroższym do tej pory biustonoszem, był Fantasy Bra z 2005 roku o wartości 12,5 mln $ (prezentowany przez Gisele Bündchen), a dochody firmy to ponad 7 miliardów $ rocznie.     

Still dreaming? Only a few more days!!! #vsfashionshow #vsfantasybra

A photo posted by Jasmine Tookes (@jastookes) on

 

WNIOSKI Z KONFERENCJI BRANŻOWEJ – LUXURY SOCIETY KEYNOTE (luxurysociety.com)

W Szanghaju odbyła się konferencja branży luksusowej – Luxury Society Keynote, która zgromadziła profesjonalistów z całego świata, którzy na co dzień zajmują się takimi markami jak: Dior, Swarovski, Bulgari czy Michael Kors. Nie zabrakło również ekspertów, doradców i członków agencji badawczych. Rynek zmienia się praktycznie każdego dnia – dlatego tak ważne jest, żeby śledzić te zmiany, reagować na czas i dostosowywać się, a nawet samemu tworzyć kolejne trendy. To, co najczęściej się teraz podkreśla, to rola social mediów i Internetu (livestreaming, zaangażowanie, kontakt z marką), nowe technologie i zrozumienie Millenialsów – to będzie klucz do sukcesu. Więcej tutaj.

NAJLEPSZE MARKI W SOCIAL MEDIACH (cpp-luxury.com)

Brandwatch to badanie, które sprawdza, co o markach mówi się w Internecie. Rozmawiamy i komentujemy je codziennie – wystarczy się wsłuchać i sprawdzić, jaki faktycznie wizerunek dana marka buduje. Na podstawie analizy ponad 115 milionów wzmianek w social mediach w 15 różnych kategoriach i 450 badanych marek powstał raport, który ocenia najlepsze marki luksusowe w mediach społecznościowych. Na szczycie rankingu znalazły się: Chanel, Dior i Calvin Klein. Wskazuje się, że marki luksusowe mogą poprawić swoje wyniki, zwiększając własne zaangażowanie w rozmowę z konsumentami – poprzez reagowanie na wszystkie komentarze, czy szybsze reakcje. Obecnie, marki luksusowe reagują mniej więcej po 15 godzinach (znacznie później niż marki z innych segmentów), a jak wiemy coraz młodsze pokolenia, domagają się już reakcji natychmiastowych.       

Raport można ściągnąć tutaj:

Social Insights on the Luxury Fashion Industry

 

WYWIAD Z KASIĄ SOKOŁOWSKĄ, REŻYSERKĄ POKAZÓW MODY (fashionbiznes.pl)

W Poznaniu odbyła się VIII edycja Klubu Klientek i Klientów Starego Browaru, którego inauguracją był pokaz mody wyreżyserowany przez Kasię Sokołowską. O szczegółach wydarzenia opowiada w wywiadzie. Klub to połączenie biznesu, współpracy i jakości dla klientów na najwyższym poziomie. Oby więcej takich inicjatyw w Polsce!

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I JASNO OKREŚLONA STRATEGIA, JAKO SPOSÓB NA SUKCES (fashionbiznes.pl)

Bardzo ciekawa rozmowa na temat kreowania firmy sukcesu, wykorzystania mediów społecznościowych i tworzenia marki. Gośćmi są: prezes grupy HubStyle Monika Englicht oraz wiceprezes Wojciech Patyna.

WYWIAD: „Rynek mody jest albo bardzo projektancki, albo sieciowy”- HubStyle

Next Post:
Previous Post:
This article was written by

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Przez 5 lat byłam związana z korporacjami, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *