LUX INFO #22

Nowe Lux Info to spora dawka kampanii: Dior z Natalie Portman oraz łańcuszkiem charytatywnym, Dolce&Gabbana z gwiazdami serialu „Gra o tron”, Diesel z usuniętymi zdjęciami z profilu na Instagramie… Dodatkowo, wypowiedzi osób z branży o przyszłości nowojorskiego tygodnia mody oraz spoofing w internecie, jako zagrożenie dla marek luksusowych.

DIESEL USUWA WSZYSTKIE ZDJĘCIA ZE SWOJEGO KONTA NA INSTAGRAMIE

Marka Diesel podjęła się wyzwania walki z perfekcją, poprzez nową kampanię „Go with the flaw”, w której pokazuje, że nie trzeba być idealnym. Perfekcja to nuda, warto natomiast radzić sobie z tym co się ma i być z tego dumnym – nawet bez planu i wtedy, kiedy nie jesteśmy czegoś pewni. W ramach kampanii marka usunęła również wszystkie wcześniejsze zdjęcia ze swojego profilu na Instagramie. Jak widać marki modowe coraz częściej pochylają się w stronę nieperfekcjonizmu.

KAMPANIA DOLCE&GABBANA „THE ONE” Z GWIAZDAMI SERIALU „GRA O TRON”

Kit Harington (serialowy Jon Snow) oraz Emilia Clarke (Daenerys Targaryen) zostali ambasadorami kampanii zapachu Dolce&Gabbana The One. Reklama powstała w Neapolu, a do jej realizacji zostali zaangażowani mieszkańcy miasta ukazując swoje codzienne życie. Trzeba przyznać, że reżyser Matteo Garrone stworzył niepowtarzalny i baaaardzo włoski klimat.

E-COMMERCE MAREK LUKSUSOWYCH I ZJAWISKO SPOOFINGU (ADWEEK.COM)

Marki luksusowe długo obawiały się wejścia ze sprzedażą na platformy internetowe. Ostatnie badania pokazują jednak, że zupełnie niepotrzebnie! Jak przewiduje McKinsey w 2018 roku sprzedaż damskiej odzieży w tym segmencie wyniesie 12 mld $, co oznacza aż 17% tego rynku. Z kolei Walker Sands estymuje, że sprzedaż osiągnie poziom nawet 80 mld $ do 2025 roku. Martwiąca jest jednak skala zjawiska, nazywanego spoofingiem, czyli podszywaniem się pod luksusowe marki. Tylko dla kilku największych z nich zarejestrowanych jest ponad 500 domen, które używają zbliżonej do oryginalnej nazwy, wprowadzając tym samym w błąd nieświadomych konsumentów. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.

PRZYSZŁOŚĆ NOWOJORSKIEGO TYGODNIA MODY WEDŁUG 20 EKSPERTÓW Z BRANŻY (VOGUE)

Nowojorski Tydzień Mody się zmienia – i będzie się zmieniał. Część marek nawet przeniosła swoje dotychczasowe pokazy do Paryża. Dokąd zmierzają te zmiany? Co można poprawić, ulepszyć? Na to pytanie odpowiada dla Vogue’a 20 ekspertów z branży. Najczęściej pojawia się wspieranie młodych talentów. Pojawiają się również opinie, że wszystkie tygodnie mody wymagają pewnej reorganizacji – a ten nowojorski, jako najbardziej skomercjalizowany najbardziej. Wszystkie wypowiedzi przeczytasz na stronie Vogue.com. 

DIOR Z KAMPANIĄ „CO ZROBIŁBYŚ DLA MIŁOŚCI” ORAZ „DIOR LOVE CHAIN”

W najnowszej kampanii zapachu Miss Dior bierze udział Natalie Portman. Spot został wyreżyserowany przez Emmanuela Cossu, który współpracował już m. in. z Audi czy YSL. Reklama jest pełna emocji związanych z miłością głównej bohaterki. Dior idzie jeszcze dalej i w swoich działaniach postawił również na akcję charytatywną #diorlovechain, czyli łańcuszek, w którym można odpowiedzieć na pytanie „Co zrobiłbyś dla miłości”, a każdy opublikowany post oznacza wsparcie fundacji WE Charity. Do tej kampanii zostali zaproszeni stali ambasadorzy marki m. in. Natalie Portman, Johnny Depp, Bella Hadid, Robert Pattinson, Charlize Theron, Jennifer Lawrence.

Next Post:
This article was written by

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *