LUX INFO #19

LUX INFO #19

Nowe zestawienie najciekawszych artykułów z branży luksusowej już gotowe! Tym razem znajdziecie: przewidywane wzrosty rynku, premiery zegarków podczas Baselworld 2017, wywiad z Anią Szubrycht, założycielką firmy konsultingowej Chic Being obsługującej marki luksusowe, projekt Polska Moda z najnowszą kampanią i nowy spot Mercedes-Benz „Grow Up”.

BRANŻA LUKSUSOWA BĘDZIE ROSŁA (Business Of Fashion)

The Savigny Luxury Index odnoszący się do przewidywań zmian w branży luksusowej przewiduje wzrosty (niewielkie, ale zawsze coś!). Pozytywne informacje płyną również z raportów luksusowych firm, które zanotowały wzrosty w ostatnim kwartale 2016 roku (Hermès, Chanel, Christian Dior Couture, Kering czy Prada) oraz z wydatków, dokonywanych przez turystów (na których branża luksusowa dość mocno się opiera). Dotyczy to zwłaszcza podróżujących Chińczyków, Amerykanów i Rosjan. W końcu pozytywne zmiany!

PREMIERY ZEGARKÓW NA BASELWORLD 2017 (CPP-luxury.com)

Zaczęła się kolejna edycja Baselworld (to już setna!), czyli międzynarodowych targów zegarków oraz biżuterii, a co za tym idzie wyczekiwanych premier nowych produktów, prezentowanych przez takie marki jak Rolex, DIOR i TAG Heuer. Targi odbywają się w Bazylei w Szwajcarii i w tym roku miałam przyjemność w nich uczestniczyć. Zrobiły na mnie ogromne wrażenie! Na blogu na pewno pojawi się pełna relacja w wydarzenia.

WYWIAD Z ANIĄ SZUBRYCHT (FashionBiznes.pl)

O Ani Szubrycht pierwszy raz usłyszałam, kiedy pojawiła się w rankingu prestiżowego portalu Luxury Daily „Luxury Women to watch in 2017”. Wspięła się na stanowiska dyrektora marketingu w L’Oreal, a aktualnie postanowiła budować swoją firmę konsultingową Chic Being. Bardzo Wam polecam rozmowę o rynku dóbr luksusowych i sytuacji luksusu w Polsce.  

PROJEKT POLSKA MODA (PolskaModa.pl)

Bardzo udana promocja polskiej mody. Projekt pomaga znaleźć konsumentom produkty, które w całości zostały stworzone w Polsce. W kampanii promującej wystąpili tancerze You Can Dance (Julia Adamczyk oraz Bartosz Wójcik). Hasło przewodnie to „Znajdź swoją Miłość!”, a spot zrealizowała Poznańska Wytwórnia Filmowa. Uwielbiam takie realizacje: nowoczesne, pomysłowe, estetyczne, a przy tym wspierające słuszne idee (polskie marki wyróżnione znakiem Polska Moda). 

MERCEDES BENZ „GROW UP” (Mercedes-Benz.com)

Nowa kampania Mercedesa pod hasłem “Grow up” to tak naprawdę historia – a nawet kilka historii. Co to znaczy dorosnąć? Przez całe życie słyszymy, co mamy robić i jak, a może chodzi o to, żeby nie powielać tradycji, ale na nowo ją zdefiniować? To właśnie robi Mercedes-Benz – chce zmieniać postawy wobec marki. 5 samochodów, 5 historii. Dla mnie przykład kampanii Mercedesa to wyznaczanie trendów w komunikacji: opowiadanie historii, pokazywanie produktu jako „uczestnika” wydarzeń bez bezpośredniego reklamowania go. To jest bardzo dobry kierunek!

Next Post:
Previous Post:
This article was written by

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *