LUX INFO #16

LUX INFO #16

W dzisiejszym Lux Info: Polka na stanowisku Dyrektor Działu Mody Vogue Paris, reklamy z Super Bowl, kobiety branży luksusowej 2017, preferencje zakupowe nastolatków oraz zmiany personalne w domach mody.

ALEKSANDRA WORONIECKA DYREKTOREM DZIAŁU MODA W VOGUE PARIS (VOGUE PARIS)

Polka Aleksandra Woroniecka została Dyrektorem Działu Mody francuskiego wydania Vogue. Woroniecka urodziła się we Francji, swoją karierę zawodową zaczynała jako stylistka Vogue Italia, L’Uomo Vogue, Vogue Paris i Dutch. Pracowała w Paryżu i Nowym Jorku. Ostatnio związana była z magazynem M le Monde

#tbt #peterlindbergh #portrait

A photo posted by Aleksandra Woroniecka (@aleksworo) on

SUPER BOWL NAJLEPSZE REKLAMY (ENTREPRENEUR)

Super Bowl, czyli rozgrywki futbolu amerykańskiego (NFL) to nie tylko wielkie wydarzenie sportowe. Od lat jest to również święto reklamy – spot emitowany podczas finału kosztuje ok. 5 mln dolarów. Mimo tak wysokiej ceny, chętnych marek nie brakuje, a poziom reklam jest na najwyższym poziomie. Tutaj znajdziecie najbardziej popularne reklamy, jakie się pojawiły. W osobnym wpisie pojawi się moje subiektywne zestawienie. Poniżej przykład kampanii Lexus Man and Machine.

KOBIETY BRANŻY LUKSUSOWEJ 2017 (Luxury Daily)

Co roku portal Luxury Daily publikuje listę kobiet, które warto śledzić w nowym roku. To założycielki swoich biznesów, managerki na wysokich pozycjach, dziennikarki, kobiety związane z zarządzaniem, badaniami, mediami, konsultingiem. Opowiadają o swojej pracy, planach i rozwoju branży z najbliższym czasie. Ja co roku znajduję tutaj kogoś, kogo później regularnie śledzę. Warto się zainspirować, bo to kobiety silne, pewne siebie i marzycielki, które swoje marzenia spełniają.

NASTOLATKOWIE JEDNAK WOLĄ KUPOWAĆ W TRADYCYJNYCH SKLEPACH (RACKED)

Okazuje się, że młode pokolenie to nie tylko Internet i zakupy w sieci. Badanie przeprowadzone przez IBM i National Retail Federation, przeprowadzone na próbie 15 000 osób w wieku 13-21 lat, pokazują, że Generacja Z wciąż kupuje w tradycyjnych sklepach. Tak zadeklarowało 98% badanych – 31% kupuje w tych miejscach okazjonalnie, a 67% przez większość czasu. Choć 74% swój wolny czas spędza on-line, to ich główna aktywność polega na wysyłaniu wiadomości, korzystaniu z social mediów, graniu, oglądaniu filmów czy nauce. Produktów w sieci szuka i kupuje ok. 17% badanej grupy.    

ZMIANY W DOMACH MODY (FASHION BIZNES)

Zeszły tydzień przyniósł zmiany personalne w domach mody: Riccardo Tisci rozstaje się z Givenchy, a Stefan Larsson opuszcza pozycję CEO Ralph Lauren.

Next Post:
Previous Post:
This article was written by

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Przez 5 lat byłam związana z korporacjami, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

There are 2 comments for this article

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *