LUX INFO #13

LUX INFO #13

Witam Was w nowym roku z pierwszym Lux Info. Jak to w styczniu bywa: podsumowania roku i prognozy na 2017, czyli czego mogą oczekiwać marketerzy w nowym roku, jakie luksusowe hotele zaproszą swoich pierwszych gości, case laureata konkursu Luxury Daily w kategorii agencja badawcza roku (Euromonitor) oraz lista 10 książek dla marketera na 2017 rok. Enjoy!

CZEGO POWINNI OCZEKIWAĆ MARKETERZY W 2017 ROKU (Luxury Daily)

Rok 2016 nie był najlepszy dla branży luksusowej – przynajmniej na świecie (w Polsce radzi sobie dobrze, a z roku na rok nawet coraz lepiej). Luxury Daily przepytało kilka czołowych agencji o nadchodzący rok i trendy, jakich możemy oczekiwać. Niemałe znaczenie mają tutaj czynniki ekonomiczne. Jednym z nich jest rosnąca niepewność polityczna związana z nowym prezydentem USA czy Brexitem. Generalnie – po słabym 2016 roku, eksperci zgodnie liczą już tylko na poprawę.

3 WSKAZÓWKI JAK ZDOMINOWAĆ MARKETING INTERNETOWY W 2017 (Mosnar Communications)

Podobno w 2017 roku (luksusowy) marketing internetowy będzie obecny wszędzie, a marki będą ze sobą ostro konkurowały o jak najlepszą pozycję. Co mogą zrobić marki luksusowe? Oto jest podpowiedź w trzech krokach. Pierwszy z nich to relaunch strony internetowej (połączonej z e-commerce i blogiem). Marki luksusowe coraz częściej współpracują z influencerami, a ich fani coraz chętniej ich „podglądają” np. za pomocą Snapchata.

NOWE OTWARCIA LUKSUSOWYCH HOTELI W 2017 (CPP-Luxury)

Lista 12 luksusowych hoteli, które zostaną otwarte w 2017 roku. Piękne miejsca i jeszcze piękniejsze widoki. Są tutaj m.in. Ritz-Carlton Jiuzhaigou, pierwszy w pełni willowy resort tej sieci, położony na skraju Wyżyny Tybetańskiej czy Hoshinoya Bali w samym środku lasu deszczowego.  

AGENCJA BADAWCZA ROKU – EUROMONITOR (Luxury Daily)

Eurominitor został laureatem nogrody Luxury Daily w kategorii agencja badawcza roku. Główną zasługą są tutaj obszerne analizy sektorów i regionów oraz przywiązanie do bieżących wydarzeń i przekładanie ich na trendy, a nawet przewidywanie ich wpływu na sytuację w branży luksusowej. Szczegóły znajdziesz tutaj.

10 KSIĄŻEK DLA MARKETERA NA 2017

Jak co roku mam bardzo obszerną listę książek, które zamierzam przeczytać, nie tylko takich o marketingowej czy luksusowej tematyce. Jak to zwykle bywa – zawsze pojawiają się kolejne, które po drodze muszę dodać. Akurat natrafiłam na listę książek dla marketerów i chyba muszę dodać coś do swojej listy – zwłaszcza pierwsza pozycja wydaje się bardzo ciekawa, czyli historia pracownika „starych mediów”, który jako już osoba w średnim wieku, zatrudnia się w startupie HubSpot i opisuje swoje zderzenie kulturowe (co podobno kończy się już jako historia kryminalna).

Next Post:
Previous Post:
This article was written by

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *