fbpx
Skip to main content

About Dominika Trawka

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

Related News

PRZEGLĄD NAJCIEKAWSZYCH STRON O LUKSUSIE

Najciekawsze portale dotyczące luksusu zgromadzone w jednym miejscu! Jeśli nie chcesz szukać, przejrzyj moje subiektywne...

JAK WYGLĄDA RYNEK DÓBR LUKSUSOWYCH? (INFOGRAFIKA)

Chińczycy zmieniają rynek dóbr luksusowych na świecie, a słabsze euro w 2015 roku przyciągnęło rzesze...

One Comment

  1. Daniel

    Coraz częściej produkt cechujący się prestiżem, ekskluzywnością wydaje się być taki ze względu na właśnie całą tę otoczkę wspomnianą w artykule. Natomiast sam produkt coraz częściej jakościowo nie odbiega zbyt mocno od produktów z nazwijmy to “średniej półki”.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *