fbpx
Skip to main content

About Dominika Trawka

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

Related News

marketing premium, content, atrakcyjność treści

Jaki content interesuje zamożnych? Nowe badanie Havas LuxHub o atrakcyjności treści.

Content jest dzisiaj ważnym narzędziem promowania marki i budowania jej wizerunku, ale jeszcze ważniejszy jest......

15 POMYSŁÓW NA WYJĄTKOWE PREZENTY ŚWIĄTECZNE DLA NIEJ

Święta coraz bliżej, w głośnikach już słychać nastrojową muzykę, centra handlowe już dawno się przystroiły...

2 komentarze

  1. 4brand.pl

    Często konsumenci są w stanie zdecydować się na konkretny produkt wyłącznie dlatego, że wydaje im się dobrem bardziej luksusowym, nawet jeśli tańsze alternatywy zupełnie nie różnią się od nich jakością. Ciekawy tekst.

    1. Dominika Trawka Author

      dziękuję 🙂
      klucz zazwyczaj tkwi w tym, jak marka się komunikuje 😉

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *