LACOSTE WYMIENIA SŁYNNEGO KROKODYLA I WSPIERA ZAGROŻONE GATUNKI

LACOSTE WYMIENIA SŁYNNEGO KROKODYLA I WSPIERA ZAGROŻONE GATUNKI

Lacoste wprowadziło nową limitowaną kolekcję, która ma na celu wsparcie zagrożonych gatunków zwierząt i uświadomienie istniejącego problemu. W tym celu na kultowych polówkach zamiast słynnego już krokodyla pojawiły się inne zwierzęta. W sumie 10 zagrożonych gatunków. To limitowana kolekcja – dokładnie tak, jak przedstawione gatunki zwierząt. Ilości wyprodukowane przez producenta odzwierciedlają populacje przedstawionych gadów, ptaków lub ssaków. Dochód ze sprzedaży przeznaczony jest na ochronę dzikich i rzadkich gatunków. Kampania została przygotowana we współpracy z The International Union for Conservation of Nature. To już kolejny przykład kiedy marka z wyższej półki stara się wspierać środowisko. Oby więcej takich inicjatyw!

Next Post:
Previous Post:
This article was written by

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *