LA MER – WYJĄTKOWA MOC MORSKICH ALG

LA MER – WYJĄTKOWA MOC MORSKICH ALG

Na blogu pojawia się sporo artykułów o marketingu, trendach, zjawiskach. Trochę tu kampanii, zestawień, newsów czy wywiadów. Czy czegoś brakuje? Stwierdziłam, że tak! Marketing marek luksusowych to przecież właśnie… marki same w sobie. Dlatego postanowiłam trochę je Wam przybliżyć – głównie pod kątem historii, działań marketingowych, wartości jakie sobą reprezentują. Wiele pewnie będzie Wam już dobrze znanych, a niektóre mogą okazać się odkryciem! Wybrałam najciekawsze. Dzisiaj poznajcie bliżej markę La Mer.

LA MER

DR MAX HUBER

Crème de la Mer stał się kosmetykiem kultowym, posiadającym właściwości wygładzające i uzdrawiające skórę. Tak, uzdrawiające! Jak to możliwe? Wszystko zaczyna się prawie pół wieku temu od historii dr Maxa Hubera, który w wyniku wypadku podczas eksperymentu doznaje rozległych poparzeń twarzy. Wszelkie dostępne wówczas środki zawodzą i Huber wyrusza w podróż w poszukiwaniu cudownego eliksiru.

WYJĄTKOWE MOCE MORSKICH ALG

12 lat, ponad 6000 eksperymentów oraz odkrywanie leczniczych mocy i naturalnych właściwości regeneracyjnych roślin doprowadzają go do opracowania niezwykłej formuły wykorzystującej morskie algi. Powstaje „The Miracle Broth” główny składnik Crème de la Mer, dzięki któremu skóra doktora odzyskuje zdrowy wygląd i wcześniejszą gładkość. Podobno, za każdym razem kiedy powstaje nowa partia bazowej formuły dodaje się do niej kilka kropel poprzedniej zachowując tym samym ciągłość z pierwotną wersją.

DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE

Kluczem więc do sukcesu i uzasadnieniem ceny jest niezwykła historia marki, co w przypadku marek z wyższej półki bardzo często jest właśnie podstawą. Marka należy do firmy Estée Lauder, której marki co roku oferują limitowane produkty wpierające konto fundacji na rzecz walki z rakiem. Ponadto, La Mer swoimi działaniami wspiera ochronę oceanów, lansując limitowane edycje swoich produktów w okolicach Światowego Dnia Oceanów. Powstała również fundacja La Mer Blue Heart Oceans. Natomiast w jednej z kampanii markę promowała Olivia Palermo.

Źródło: cremedelamer.com

Next Post:
Previous Post:
This article was written by

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *