fbpx
Skip to main content

About Dominika Trawka

Jestem strategiem, marketerem oraz autorką bestsellerowej książki "Marketing Premium". Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Zostałam uznana za "Luxury Woman to watch 2021" wg prestiżowego rankingu międzynarodowego portalu Luxury Daily. Posiadam certyfikat „Management of Fashion & Luxury Companies” Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie, Jestem absolwentką SGH w Warszawie. Obecnie stacjonuję w Genewie. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Kontakt: dominika@marketingpremium.pl

Related News

JAK ZAINSPIROWAĆ SIĘ NAJWIĘKSZYMI PROJEKTANTAMI?

Historia mody pełna jest barwnych postaci projektantów, którzy swoją pracą, wyobraźnią i talentem niejednokrotnie udowodnili,...

PO CO MI TEN BLOG?

W Polsce mogą już istnieć ponad 3 miliony blogów (bardzo trudno jest precyzyjnie określić tą...

2 komentarze

  1. MartaK

    Dzieki za interesujacy artykul, terez bede tu zagladac czesciej 🙂

  2. Km

    Hej! Spodobał mi się twój blog, łączy jakość i pasję. Ja jestem na etapie szukania swojej drogi i wydaje mi się, że odnalazłabym się w marketingu. Potwierdza to otoczenie, które zawsze zauważało we mnie ponad przeciętną kreatywność i dobrą umiejętność pisania. Chociaż wiadomo, są różne działy marketingu… Mam do Ciebie pytanie i byłoby mi bardzo miło, gdybyś zechciała odpowiedzieć. Skończyłam studia licencjackie (podobne do administracji), w międzyczasie kończąc studium rachunkowości. Teraz wybieram po raz kolejny kierunek i rozum mówi, że powinny być to finanse (jakże “przyszłościowe”), serce krzyczy psychologia (interesuje mnie właśnie psychologia społeczna, związana z m.in. z reklamą). Zapytam wprost: co radzisz? Dużo słyszę, że tak naprawdę skończony kierunek nie ma wielkiego znaczenia.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *