fbpx
Skip to main content

About Dominika Trawka

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

Related News

4 NAJWAŻNIEJSZE ZJAWISKA NA GENEVA INTERNATIONAL MOTOR SHOW 2018

Samochody i targi motoryzacyjne to dla wielu tylko silniki, moc i osiągi najnowszych maszyn. O...

CZY WARTO WYDAĆ 20 MLN $ NA POKAZ MODY?

Najdroższy pokaz w historii kosztował 20 mln $. Czy warto w ten sposób budować markę?...

7 komentarzy

  1. Madame Giussani

    Kawał dobrej roboty! 🙂 Aż dziwne, że tylko 7% zakupów robimy online…

    1. Dominika Trawka Author

      Na razie wydaje się że to jeszcze mało, ale to się bardzo szybko zmienia ?

  2. Ewelina

    Akcesoria najłatwiej kupić przez internet. Nie ma obawy, że nie będzie spasować czy coś. Sama rzadko zamawiam coś dla siebie. Zdecydowanie wole iść do sklepu i kupić, ale kto wie – może mi się odmienić. Wszystko tak szybko idzie do przodu 😉

    1. Dominika Trawka Author

      Już sam fakt, że coraz więcej marek luksusowych kupuje się przez Internet to sporo zmiana – w końcu to niemały wydatek, a jednak, konsumenci coraz chętniej to robią.

  3. alicja

    Super infografika! 🙂 Co to za badania?

    1. Dominika Trawka Author

      Jest podpisane na infografice ?Bain & Company.

  4. Świetny artykuł – sporo fajnych danych. Masz może wiedzę o tym jakie dobra luksusowe są najczęściej kupowane online i czy są to sklepy własne marek czy drogerie online/platformy itp.? Komunikacja z Klientem i promocja biznesu online w przypadku tych marek na pewno różni się nieco od innych, pytanie w których obszarach najmocniej.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *