Harry Styles w kampanii Gucci. Piękne garnitury, fish & chips i… kura.

Harry Styles w kampanii Gucci. Piękne garnitury, fish & chips i… kura.

Marka Gucci nie odpuszcza i po raz kolejny udowadnia, że to, co bardzo oryginalne, świetnie się sprawdza. Zarówno w modzie, jak i w komunikacji. Odkąd Alessandro Michele jest dyrektorem kreatywnym, marka święci swoje triumfy i to w bardzo konsekwentnym stylu. Tym razem przenosimy się do północnego Londynu, a konkretnie do baru z popularnym fish & chips. Harry Styles, reklamujący Gucci Tailoring na sezon jesień-zima 2018, pojawia się tutaj w stylowych garniturach, płaszczach i… z kurą pod pachą. Mam wrażenie, że marka kreuje nowy styl w reklamie – absurdalne. A może po prostu dziwne i zaskakujące. Ale takie, w dobrym stylu, które trafiają do konsumentów i sprawiają, że media na całym świecie podchwytują temat, zachwycając się połączeniem luksusu ze scenerią dnia codziennego. Duet Harry Styles i Gucci nie jest nowością. Wokalista One Direction był uznawany za jednego z najlepiej ubranych mężczyzn, a Alessandro zaprojektował wszystkie jego stroje na pierwszą, solową trasę koncertową. Za sesję odpowiedzialny jest Glen Luchford.

Next Post:
Previous Post:
This article was written by

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *