fbpx
Skip to main content

About Dominika Trawka

Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś!

Related News

10 POMYSŁÓW NA WYJĄTKOWE PREZENTY ŚWIĄTECZNE DLA NIEGO

Święta coraz bliżej (teraz to już naprawdę bardzo blisko!) i chyba to już ostatni moment...

BIZNESOWO O LUKSUSIE. WYWIAD Z ULĄ WISZOWATĄ, WŁAŚCICIELKĄ PORTALU FASHIONBIZNES.pl

CYKL „POROZMAWIAJMY O LUKSUSIE”. Mówi się, że artystom brakuje wiedzy biznesowej. Gdzie jednak mają ją...

2 komentarze

  1. Forex Review

    Marki luksusowe oprocz jakosciowego produktu sprzedaja nam historie. Te brandy wyrozniaja sie zazwyczaj dluga tradycja, czesto przekazywana z pokolenia na pokolenie. Bazuja na swojej ponadczasowosci, na unikalnym przekazie, swoistym micie, czesto zbudowanym wokol zalozyciela marki, tak jak w przypadku Coco Chanel. Nie rozwiazuja konsumenckiego problemu, nie wychodza naprzeciw potrzebom klientow – to one kreuja te potrzeby.

  2. Łukasz

    No bo znane marki maja duze pieniądze – a duze pieniądze to reklama, innowacja, samo w sobie posiadanie styczności z marka to już renoma. Tak wykreowany brand przez lata będę jeszcze znany. Co najlepsze pieniądze pozwalają na większe posunięcia i kreowanie przyszłości prze takie marki. To one narzucają trend dlatego ludzie uznają takie brandy za istotnie w życiu.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *