fbpx
Skip to main content

Related News

KULTOWE APASZKI HERMÈS – ZAKOCHACIE SIĘ!

Po raz kolejny marka Hermès pojawia się na łamach bloga – tym razem dzięki wspaniałym...

LUX INFO #11

Kolejne ciekawostki z branży luksusowej. Tym razem nagrody dla najlepszych działań marketingowych, badawczych, sprzedażowych i...

2 komentarze

  1. Forex Review

    Marki luksusowe oprocz jakosciowego produktu sprzedaja nam historie. Te brandy wyrozniaja sie zazwyczaj dluga tradycja, czesto przekazywana z pokolenia na pokolenie. Bazuja na swojej ponadczasowosci, na unikalnym przekazie, swoistym micie, czesto zbudowanym wokol zalozyciela marki, tak jak w przypadku Coco Chanel. Nie rozwiazuja konsumenckiego problemu, nie wychodza naprzeciw potrzebom klientow – to one kreuja te potrzeby.

  2. Łukasz

    No bo znane marki maja duze pieniądze – a duze pieniądze to reklama, innowacja, samo w sobie posiadanie styczności z marka to już renoma. Tak wykreowany brand przez lata będę jeszcze znany. Co najlepsze pieniądze pozwalają na większe posunięcia i kreowanie przyszłości prze takie marki. To one narzucają trend dlatego ludzie uznają takie brandy za istotnie w życiu.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *