Jakiś czas temu zapytałam moich obserwujących jaki temat z zakresu marek, marketingu i strategii najbardziej ich interesuje. Okazało się, że najważniejsze są dla nich informacje związane z samą marką, a...
Wyobraź sobie drabinę. Tak, drabinę. Wspinasz się po niej coraz wyżej i wyżej, idzie Ci całkiem nieźle, ze względną lekkością pokonujesz kolejne stopnie. Jednak gdy jesteś już na samym szczycie...
Niewątpliwie nastały nowe czasy dla całego społeczeństwa. Rzeczywistość biznesowa zmieniła się praktycznie z dnia na dzień: zamknięte sklepy, granice, wstrzymany ruch lotniczy. Większość biznesów cierpi – hotele, gastronomia, turystyka, a...
Jako debiutująca autorka za sukces uważałam już sam fakt wydania książki z renomowanym wydawnictwem. Praktycznie do momentu, kiedy fizycznie zobaczyłam książkę opatrzoną własnym nazwiskiem – nie wierzyłam, że to dzieje...
Bardzo często pytacie mnie o książki związane z zarządzaniem markami luksusowymi. Prawda jest taka, że nie ma ich na rynku wiele, a zwłaszcza w języku polskim. W poniższym zestawieniu znajdziecie...
Marki wpływają na nasze otoczenie, czy tego chcemy, czy nie. Warto więc zwracać uwagę na te działania, które wnoszą pozytywny aspekt do naszej kultury, społeczeństwa i życia codziennego, żeby żyło...
Jak to się dzieje, że marki luksusowe są powszechnie znane, choć często są tak niedostępne? Skoro kupuje je tylko „garstka” konsumentów to po co wydawać miliony na reklamy skierowane do...
W Polsce popularne są duże biżuteryjne sieci (na pewno przynajmniej 3 przychodzą Wam już do głowy). Są jednak na naszym rynku miejsca prawdziwie wyjątkowe, takie w których biżuteria nie jest...
Rynek ślubny w Polsce się rozwija - z roku na rok pojawia się coraz więcej firm oferujących swoje usługi związane z organizacją wesela, powstają nowe, często alternatywne miejsca, podnosi się...
Czytam ten raport co roku - od studiów (to już tak długo, że nawet dokładnie nie pamiętam ile lat już minęło :)) To raport KPMG o rynku dóbr luksusowych w...
Marka Kazar stawia coraz odważniejsze kroki na polskim (i nie tylko) rynku. Kampania pod hasłem „Zasługujesz na to, co najlepsze… Zawsze!” jest największą, przeprowadzoną do tej pory przez polską markę,...
Jeśli myślisz, że za wyborem ambasadora marki stoi przypadek lub „jedynie” jego sława – jesteś w błędzie. W rzeczywistości to o wiele bardziej złożony proces, pełen niuansów i historii. Powiedzieć,...