Audi słynie z wysokiego poziomu reklam. Tym razem wchodzi w świat polityki z kampanią „Duel” (pojedynek), nawiązując tym samym do wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych. Hasłem „Choose the next driver wisely”, nawołuje do rozważnego wyboru następnego „kierowcy”. Pomysłowe i z genialną realizacją.
About Dominika Trawka
Jestem strategiem, marketerem oraz autorką bestsellerowej książki "Marketing Premium". Prowadzę pierwszy w Polsce blog o biznesie i marketingu marek luksusowych. Jestem również założycielką międzynarodowej firmy doradczej Luxury Consulting Online. Zostałam uznana za "Luxury Woman to watch 2021" wg prestiżowego rankingu międzynarodowego portalu Luxury Daily. Posiadam certyfikat „Management of Fashion & Luxury Companies” Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie, Jestem absolwentką SGH w Warszawie. Obecnie stacjonuję w Genewie. Wcześniej byłam związana z jedną z największych firm kosmetycznych na świecie, teraz moją misją jest edukowanie i doskonalenie branży luksusowej oraz zachęcanie konsumentów do podejmowania świadomych wyborów. Blog znalazł się na liście Nadziei Blogosfery wg. "Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2016" Jasona Hunta. Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Kontakt: dominika@marketingpremium.pl
Related News
DLACZEGO MARKI LUKSUSOWE TRACĄ SWOJĄ WARTOŚĆ RYNKOWĄ?
Wartość top 10-ciu marek luksusowych na świecie maleje. Jakie są tego powody? Czy nastąpiło nasycenie...
KAMPANIE ŚWIĄTECZNE MAREK PREMIUM 2017, TOP 10.
Gorączka świąteczna rozpoczęła się już na dobre, a wraz z nią wyścig świątecznych kampanii, walczących...